Monday, September 11, 2017

[170911] Model Niklas Klabunde’s Instagram Account Update [XIUMIN]


어제 #이불밖은위험해 라는 프로그램에 강남하고 같이 게스트로 나왔어요. 한번만 나왔던거 너무 아쉽지만 아주 좋은 경험이었어요. 제가 비어요가 강사라니 … ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.. 다들 고맙고 반가웠어요!!.. #엠비씨 #강다니엘 #시우민 #조정치 #강남 #이상우 #박재정

“Yesterday I went on the #It’s Dangerous Beyond The Planket programme as a guest, with Kangnam. Going only once sucks but it was a great experience. The fact that I was a beer yoga instructor… kekekekekekekeke.. It was nice seeing all of you and thank you!!.. #MBC #Kang Daniel #Xiumin #Jo Jungchi #Kangnam #Lee Sangwoo #Park Jaejung”


Source: niklas_klabunde
Translation by: Dailyexo

No comments:

Post a Comment