Wednesday, September 21, 2016

[160921] Official EXO-L Japan Website Update: “チェン HAPPY BIRTHDAY!!” (“Chen, HAPPY BIRTHDAY!!’) “本日はチェンのBIRTHDAY!!

EXO-L-JAPANでは、一足早く広島公演で ”サプライズ” なお祝いをしてきました!!
公演終了後、楽屋前でEXO仕様のスペシャルケーキを用意し、スタッフ全員クラッカーを持って、チェンが戻ってくるのを今か今かと待っていました。”

“Today is Chen’s BIRTHDAY!!
EXO-L-Japan held a surprise birthday celebration for Chen during the Hiroshima concerts!!

After the concert was over, backstage, EXO prepared a cake and all the staff held party crackers, awaiting Chen’s return.”


「お疲れさまでした~!」とチェンが戻ってきたところで、サプライズ決行!!
いきなりのクラッカーに驚いた様子もありましたが、サプライズを知っていた他のメンバーから「HAPPY BIRTHDAY」の歌で迎えられ、チェンも満面の笑顔に!
スタッフからのプレゼントやEXO-L-JAPANからの大きなケーキに、他のメンバーも羨ましがるほど、本当に嬉しそうに大きな声をあげて喜んでいました! 

“When Chen returned and said, ‘Job well done~!’ - the surprised happened!!
The sudden noise of party crackers going off startled Chen and the other members greeted him with the HAPPY BIRTHDAY song, making Chen grin from ear to ear!
The staffs’ present and the big cake from EXO-L Japan made Chen shout with enough excitement to make even the members jealous!”


“HAPPY BIRTHDAY CHEN!”








Translation by: Dailyexo



No comments:

Post a Comment